Saturday!

300-års firandet i torsdags var väl sådär kul... Inte så bra artister, eller inte min riktigt vad jag tycker om. Maten var okej men det fanns i stort sett ingenstans att sitta, inte ens bord och stå vid. Fanns några men långt ifrån att det skulle räcka till alla. Jag satt mest och gäspade hela tiden, var så himla trött. Jag tror det är dags att käka lite järntabletter. Är trött hela tiden, får lätt huvudvärk och ibland flimrar det lite när jag reser mig upp.

Igår var jag hemma hos Karin. Det var meningen att vi skulle se på film men det blev inte så. Vi hade så mycket å prata om och när vi väl satte på filmen kunde vi inte koncentrera oss. En aspackad Johan kom hem också. Ett under att han är på benen idag.

Blev inget ryggsäcksköp idag heller.....Var tvungen att akut gå på stan. Var tvungen att ha nåt nytt, nödsituation! Köpte en klänning, en höstig och mysig. Inte var den dyr heller så det var perfekt. Jag kan absolut ha den när jag kommer hem igen!

Till veckan kommer vår/våra nya tränare....ska bli spännande att se hur det blir. Jag har sträckt mig på insidan låret....måste ha hänt i tisdags. Har aldrig sträckt mig förut, inte så att det har gjort ont såhär i flera dagar. Det känns iaf bättre nu!

Nu ska jag göra mig iordning sen drar jag till Enköping ikväll!

Hej svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0