Skaka rumpa

God morgon! Det kommer bli en lång dag idag. Jag är så trött. Kunde inte somna igår så det blev inte många timmars sömn. Var egentligen trött igår men det gick inte att sova.

Idag ska jag på magdans....haha. Ska försöka röra på mina stela höfter. Ska bli kul att pröva. Hoppas att alla är lika dåliga som jag. Efter magdansen ska jag hjälpa Karin och Johan att flytta. Om de nu inte redan är klara då. Men jag ska iaf dit och kika på nya stället.

Helgen var bra! Jag  och Malin gick till BJ, Tilde kom dit en sväng också! Ja det var en bra utekväll helt enkelt. Tryckte i mig en pizza igår så jag är fortfarande mätt.


Kommentarer
emmlan

hur gick skakandet?

2008-09-02 @ 23:49:59
URL: http://emmlansblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0