Snart helg!

Nu är det inte många timmar kvar till helg, skönt!! jag är så trött. jag vill bara sova. Tror jag skippar festen ikväll. Blir en lugn helg istället...

Idag är det bara 20 dagar kvar till vi åker!!

Träningen igår var jätterolig med den nya tränaren! Tror det blir bra, hoppas bara han kan komma på många träningar. han verkar ha en tanke bakom allt. Det är bra! Förut har allt varit ganska förutbestämt men jag tror han kan skaka om lite. Trist att jag missar det bara, men men jag kommer ju tillbaks!

hade tänkt att gå på yoga imorn med Anna men jag har ju sträckt mig så det kanske inte är så bra med yoga då. Ska iaf träffa Karin, Sarah och Anna på stan! Jag kan ju inte shoppa men jag får shoppa genom dom, hehe!
Karin och jag ska ha myskväll imorn, laga nåt gott att käka.

Snart är det föreläsning här på jobbet, efter det blir det tårta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0