Sträckning

Kom hem från träningen för en liten stund sen. Gick ju inte så bra kan man säga. Vi hade möte innan träningen och kom fram till lite småsaker, men ingen tränare än. Blir klart den här veckan.....hmmm, hur många veckor har dom sagt det? Som sagt det är ju inte direkt en nyhet att vi inte har tränare....det har de vetat om sen förra våren.....
Träningen för min del blev skit, min sträckning känns forfarande så det var bara att sätta sig ner. Så tråkigt, jag är ju riktigt sugen på handboll. Hoppas jag kan och får spela nästa vecka. Vore ju typiskt om sträckningen stoppar mig. När ska jag få lite medvind? Har aldrig hänt mig känns det som...

Annars så har det inte hänt nåt roligt, bara tråkiga saker. Magdansen i måndags var iofs rolig. Hängde med lite bättre den här gången. Som vanligt på hösten önskar jag att jag vore en björn så jag kunde gå i ide.

Blir nog ingen fest på lördag. Är på fredag istället, men vi får se. Är inte riktigt på festhumör. Vore iofs på ett sätt jäkligt gött å bli askalas. Vi får se, jag ska fundera på det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0