Trist

Den här dagen har väl inte vart speciellt rolig. Har mest gått runt och analysert och funderat. Som vanligt blir jag inte klokare för det, kanske blir det till och med rörigare. Önskar att jag kunde sluta men det går inte. Jag bryr mig för mycket. Usch jag känner för att slå nån....typ boxning skulle vara perfekt nu. Synd att jag inte fortsatte med kickboxningen.

Inte många dagar kvar tills resan nu, 24 för att vara exakt. Ska bli jätteroligt men lite typiskt är det att det händer grejer här som gör att jag skulle vilja va här i höst. Varför har det inte hänt grejer nån annan höst? Självklart ska det hända när jag planerat nåt annat. Kan jag inte nån gång få ha lite flyt??  Hur som helst så är jag 100 % säker på att vi kommer ha sjukt roligt.

Ett annat tråkigt besked fick jag idag. En barndomskompis pappa dog förra veckan. Så himla tråkigt, har massa bra minnen från honom. Jag träffade den familjen väldigt ofta ett tag. Träffade även barndomskompisen ganska nyligen som lovade att hälsa till sina föräldrar. Hoppas hälsningen kom fram.

Allt känns trist, vädret hjälper ju inte till direkt.... är väl lika bra att jag går och lägger mig och hoppas på en bättre dag imorgon!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0