Sista....

Då var man bakis igen då... Igår var jag på Tzatziki och käkade med några från jobbet. Det var trevligt och maten var god. Jag vill ha grekmat varje dag!! Efter maten gick jag ut med Anna och Thea! Vi var på värmlands. Det var kul faktiskt, fick inte någon åldersnoja. På värmlands har man många minnen! Vi drack en sjukt god drink. Anna skrev upp vad det var i.....ska absolut göra den här hemma. Fats man ska nog inte dricka för mycket av den. Det var inte direkt en nyttig drink....massa grädde i....

Det är många sista nu. Sista arbetsdagen, sista träningen, sista utgången, sista gånger man träffar alla på ett tag. Så länge ska jag inte vara borta, det kommer nog inte ens märkas. Poff säger det så är jag hemma igen.

Idag ska jag städa, packa och fixa. Ska bara bli av med huvudvärken! Kanske trycker jag i mig en pizza oxå! I morgon blir det fika på stan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0