090401

Det blev ingen träning igår. Dels sprang jag på stan igen efter jobbet. Hittade inget, förutom lite...haha. När jag kom hem var jag helt slut, jag somnade ifrån allt och vaknade ett par timmar senare. Jag behövde nog sova. Det blir helt enkelt inte mycket träning den här veckan.
Ikväll ska jag träffa Tilde, vi ska gå till klubbis och inventera. I morgon ska vi till gränby och handla allt som behövs, sedan till klubbis och fixa efterrätten till lördag. På fredag ska jag försöka hinna med ett danspass tänkte jag!

Jag vet inte vad jag ska ha på mig på lördag, hade hoppats på att hitta det jag vill ha men det verkar svårt. Kanske blir en klänning från Bangkok?

Har mailat lite mer med muntergöken, han har nu bestämt sig för att inte komma. Jag har läst mailen igen och jag tycker verkligen inte att jag har varit så otrevlig, bara svarat på hans påhopp. Så uppenbarligen tycker vi olika om saker och ting, och därför kan han inte komma. Hmmm, konflikträdd?  Hur som helst så står jag för allt jag har skrivit, och häver han ur sig något mer på lördag (när han kommer och lämnar pengar) kommer jag förmodligen inte vara tyst. Precis som Tilde sa, att vi mådde ju bara dåligt förra året när vi inte sa något....

I morse såg jag ett riktigt vårtecken, de sopade bort allt grus!!! Det är så himla skönt när de tar bort det. Då känns det som vår!!!

Idag håller jag tummarna för Sarah som är i Örebro på intervju.....Hoppas hoppas!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0