090406

Idag har jag varit riktigt trött. Min kropp är nog fortfarande bakis. Kändes ganska segt idag på träningen men det var ett roligt pass! Jag och Carro har planerat in fest helgen efter påsk....nån som vill vara med?
Jag har en stoooor bula på huvudet, undrar vilken dörr jag har gått in i? Ni som känner mig vet att det inte är något ovanligt och med alkohol i kroppen gör ju inte saken bättre... Det gör riktigt ont faktiskt, kan inte sova på den sidan.

Snart snart är det påsk....ska bli så skönt att åka hem. Hoppas det blir fint väder så man bara kan sitta ute och sola! Inte långt kvar till valborg, ska bli kul att alla kommer....förhoppningsvis iaf. Sarah och Karin kommer iaf vara här, hoppas att även Sara,Tessan och två ben och en näbb kommer.

Håller på och planerar lite för min semester....kanske blir det en liten resa....vi får se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0