Det var den helgen!

Har precis kommit hem från Anna! Jag och Carro var där och såg slumdog millionaire. Mycket bra film! Var på stan tidigare idag och käkade med Anna. En kebabtallrik slank det ner. Varför kan man aldrig vara sugen på något nyttigt när man är bakis??

Igår hade vi en liten förfest hos mig, en riktig tjejig förfest. 5 glada tjejer var vi! Var en riktigt lyckad kväll som avslutades på bj där tiden gick sjukt fort.

Malin


Ullis och Carro på BJ!


Carro och jag!


Anna och jag!


Fick min nya kamera i fredags, gick väldigt fort att få den. Beställde på torsdagsmorgonen och på fredagen var den här! Snabbt och bra från dustinhome.se. Så kul att ha en fungerande kamera igen, nu jäklar ska jag ta bilder!

Jag har fått sån rethosta, det kittlar som fan i halsen speciellt när jag ska sova. Ska nog ta och fixa lite honungste så kanske det blir lite bättre.
Vill bli frisk nu, jag vill ju träna i veckan. På torsdag ska jag gå på pilates, på Malins pass. Carro och Anna hänger också med. Har aldrig varit på pilates så det ska bli kul att testa. Senare på kvällen är det handbollsmöte, ska bli intressant att höra vad som sägs.


God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0