Guld!!!

Sådär ja, då var guldet i Karlstad igen! Har en vild gissning att det kommer spelas FBK-låtar på månen på lördag? Härligt att höra lite värmländska på tvn, händer inte alltför ofta.
I morgon är jag åter igen på värmländsk mark! Vet inte riktigt vad som händer i påsk, mest slappa och ta det lugnt tror jag. Ska iaf in till stan på fredag och träffa Karin. På lördag är det som sagt fest!!

Orkade inte träna idag, fast det hade vart skönt och träna lite lugnt. Har träningsvärk, sen tror jag att jag har sträckt mig, eller nåt liknande.

Får sätta igång med träningen igen nästa vecka, Carro och jag har redan bokat in några pass!

Nu ska jag fortsätta packa lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0