He´s just not that into you.

Idag mår jag lite bättre än igår. var så himla hostig. kändes som jag rev sönder hela halsen. Sov inte speciellt bra i natt, vaknade då och då för att jag var tvungen att hosta. Men idag är hostan mycket bättre, nu har jag istället lite ont i halsen. Mina kära streptokocker som jag alltid bär på kommer som ett brev på posten när jag blir sjuk. Men hellre sjuk den här veckan än nästa.

Nästa vecka kommer bli kanon tror jag. Jobb i bara tre dagar....enbart det är ju skönt. Sen ska jag träna mån, tis och förmodligen ut och käka med TH. På onsdag kväll kommer Tessan och Sara, Sarah, Karin med familj och ev pelle och calle....Hur kul som helst att träffa alla!!!
Själva valborg kommer bli kanon, som den alltid blir! Hoppas på fint väder och lite värme. Det är ju hemskt kallt ute nu.

Hoppas även på fint väder nionde maj....då blir det brännboll. Carro och jag vart så himla sugna på att spela, det var verkligen evigheter sen!

Ska läsa lite nu, i min nya bok....He´s just not that into you. Har än så länge bara läst inledningen men jag älskar den redan. Tror det är en perfekt bok för mig. Måste för övrigt kolla SATC-avsnittet som de fick idén till boken ifrån.



Kommentarer
Anonym

Hallo

Halsflussen är Bakteriernas hämnd för att du jobbar så mycket med virus......

Kram Linda

2009-04-21 @ 22:19:42
T.H

http://www.yr.no/sted/Sverige/Uppsala/Uppsala/langtidsvarsel.html



klart det blir fint på valborg

2009-04-21 @ 22:34:27
Heléne

på svenska heter den Dumpa honom: han vill faktiskt inte ha dig, eller hur?

FANTASTISK!! ÄLSKAR DEN! Ser fram emot filmen! DEN Boken, gav mig massa! :)

2009-04-22 @ 20:13:00
URL: http://frkfinemang.se
T.H

nu har det visst blivit ännu bättre väder... gott

2009-04-23 @ 10:23:39
Ylva

Linda- Haha, ja jag har ju hamnat i virusträsket eller vad man ska säga? Bakterierna har nu lämnat min hals, för tillfället iaf!



T.H - Tack för väderrapporterna! Mera!!



Hellen- ja visst är det den boken, super duper. Allt blir lite klarare när man läst den....men det har man kanske snart glömt...haha. Filmen har jag inte så höga förväntningar på....kommer inte se den på bio, kanske laddar hem....eller jag menar såklart hyr/köper den...:)

2009-04-23 @ 21:49:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0