HK-party!!

Ikväll är det HK-fest....hoppas den blir lika lyckad som förra året! Handlingen i torsdags gick bra, pengarna räckte till. Nu får vi hoppas att all dricka räcker, men det borde den göra för vi köpte en hel del!

I förmiddags var vi i klubbis och dukade, blev snyggt tycker jag! Efteråt tog jag en tur till stan, hittade lite kläder....surprise surprise. Nåja, det blev inte så dyrt. Det var hur mycket folk som helst på stan, åh vad det är skönt att det är vår!!!!

Måste se om min kamera funkar, eller rättare sagt nåt av mina minneskort. Hoppas det för jag vill ta mycket kort ikväll!!

Här är jag och Tilde från förra årets HK-fest....här står vi ute och tjuvröker och är nöjda över att vi är en sån succe som festfixare!!!



Tänker lite då och då på resan i höstas. Jag kommer ihåg varenda detalj känns det som. Jag vill så fruktansvärt gärna resa igen, på en lite längre resa, vart som helst, jag vill överallt. Bara det är varmt. Skulle vara perfekt att lämna Sverige okt-mars....komma hem nån gång i april. För våren är ju faktiskt rätt mysig här!!

Jag vill tillbaks!!


På väg till Fullmoon party tillsammans med de andra duschholes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0