Lååång dag

Igår inventerade vi klubbis, en del av sakerna vi behöver finns men det mesta behöver vi köpa. Det är inte helt lätt att få en sunkig källarlokal till ett riktigt fint festställe. Idag ska vi till Gränby och handla. Tycker det är svårt det här med drickat. Vad vill folk dricka? Vad går åt mest, rött eller vitt vin? Hur mycket öl går åt? Hmm, inte lätt det här. Undrar om vi får plats med allt i bilen?
Som sagt, det blir en lång dag idag.

I morgon är det äntligen fredag!! Då ska jag försöka hinna iväg till danspasset. Ska bli skönt. Jag mår mycket bättre när jag tränar, framförallt min rygg, nacke och axlar. Igår hade jag riktigt ont, vet inte vad jag ska göra åt det. För min ryggs skull har jag valt fel yrke...suck....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0