lite sjuk

Jag har blivit sjuk, typ. Hes, lite hostig, lite huvudvärk och allmänt matt. Det här går inte, vägrar att ligga sjuk i helgen. Det blir iaf ingen träning för mig idag. Ska ta en fika på stan med Mari istället!!

Jag har beställt en ny kamera, förhoppningsvis kommer den idag! Tyvärr måste jag väl hämta ut den hos muntergöken....

Nu har jag lämnat mina minneskort hos P, håller tummarna för att han kan fixa det! Undrar vad han hittar för fula och pinsamma bilder...haha, ja ja den bjuder jag på.

Längtar så till valborg, ska bli så kul!!! Snart kan man börja planera på riktigt!!!

Jag orkar inte jobba, skulle behöva lägga mig och vila lite...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0