Lyckat!

Festen blev riktigt lyckad, tror alla hade roligt!! Jag tog en del bilder men min kamera och minneskort är ju lite störda. Jag kan kolla på bilderna i kameran men på datorn så är mappen tom....skumt...

I morse var vi i klubbis och städade, gick rätt fort. de andra hade varit duktiga och röjt undan det mesta på kvällen. Det fanns en hel del rödvin kvar så jag fick med mig en box hem....inte full men nästan. Så jag lär väl dricka rödvin varje kväll!!

När Sarah och jag var i Laos köpte jag ett par snygga örhängen men när vi kom hem från resan kunde jag inte hitta dem. Jag letade överallt, i vartenda fack. Jag tänkte att jag hade väl lagt dem på något smart ställe, men tyvärr så hittade jag dem inte. I morse skulle jag gå upp och dricka resorb, och då hittade jag örhängena i resorbförpackningen!! Trevlig överraskning sådär på morgonen!!

Ikväll har jag varit hos P och kollat på filmen Bolt. Söt film faktiskt! Lyx var det, jag fick både mat och godis.....kan det bli bättre? Dessutom har han lovat att göra ett försök med mina minneskort, kanske lyckas han få fram bilderna. Än lever hoppet!! 

Förmodligen kommer jag vara helt död på jobbet imorn. Får se om jag hinner/orkar gå på magdansen. Jag ska iaf gå på pulsjympa med Carro lite senare på kvällen!!


Natti natti!


Kommentarer
Tilde

En väldigt rolig fest, men en som måste förträngas.

2009-04-06 @ 09:48:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0