Nu är det nära!

Nu är det inte långt kvar, ska bli så himla kul med valborg! Det mesta är planerat....vet dock inte vad jag ska ha på mig på galoppen, inget vitt iaf. Hoppas vädret blir bra, just nu är det ganska grått och trist ute.

Det blir inte speciellt mycket träning den här veckan. Var iaf och tränade igår, ska försöka träna till helgen om jag inte är alltför död.

Ikväll blir det nog Thaimat med TH....gött. Jag känner för nåt lite starkt!

Nu har jag köpt biljett till London. 25 juli drar jag dit och hälsar på lite släkt. Hemskt pinsamt att jag aldrig varit där....trots att jag har släkt där så det är verkligen på tiden! En vecka ska jag vara där! Annars blir dte nog en lugn semester hemma i Värmland, jag ska även en sväng till GBG.....Det är ju Madonna!!!


Kommentarer
Heléne

På tiden att du drar till den fantastiska staden, o hälsar på släkten också såklart :)



Hoppas ni får bra väder på torsdag! kramkram!

2009-04-28 @ 16:41:47
URL: http://frkfinemang.se
Anna

Åhh, jag har lite små ångest över Valborg, tror ni kommer få sjukt roligt!!! Skåla lite åt mig med och köp minst en eller två flaskor skumpa på galoppen, bara för att....!!! Brännboll när jag kommer hem, ha det bäst ylvisen!!!

2009-04-28 @ 17:13:32
emmlan

Ja, festa åt mej med på valborg! Kommer sakna det lite =) O kul med London! Kramar! Nu är jag snart bilägare!! Tjhoooooo!

2009-04-28 @ 20:57:34
Ylva

Ja Anna, jag ska skåla många gånger åt dej!! Vi kan ju leka valborg nästa helg också på brännbollen?? Kram!

2009-04-28 @ 22:50:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0