Partaj!

Ahhh, jag är så trött. Jag är bakis och trött, sådär jättetrött så jag orkar inte somna men inte heller vara vaken. Inser ni vad jobbigt det är?

Hmmm, äh jag orkar inte skriva. Får bli bilder bara!

Helene


 Sarah och Andreas var där!

 SKÅL!!!

 Helene och Sarah!

Obligatoriska apsara-bilden på oss....


 Emmeli och jag!

 Störda!

 Vi igen

Helene är där bakom röken. Självklart kom Emmelis vattenpipa fram!!!

 Mou och Emmeli!

 IN

 UT

Nu blir det soffan och en glass kanske? Tur att det är tisdag snart så jag får röra på mig!!


Kommentarer
samantha

Vad fin du var i håret Ylva !!Kram

2009-04-14 @ 19:23:22
Ylva

Tack så mycket!

2009-04-17 @ 08:42:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0