Pilates!

Idag gjorde jag mitt första pilatespass och satan i gatan....det är jobbigt. Så jobbigt så man skakar! Var lite svårt också, svårt att hålla koll på andning och hållning samtidigt som det är jobbigt. Min sjukgymnast tyckte ju att pilates vore perfekt för mig så det kanske är nåt jag ska börja med?

Snart är det äntligen helg och det ska bli så skönt. Jag har inga stora planer, bara lite planering med Tilde, lite shopping kanske? Ska ju bli fint väder så ut i solen ska jag!! Jag känner mig typ frisk nu så träna ska jag! Tror det blir danspass i morgon!!

Ska på kurs i imorn....fakturahantering....bla bla bla.....fan vad tråkigt. Är iofs bara 2 timmar, men ändå. Alla andra på jobbet har redan gått den och tyckte det var helt värdelöst så man blir ju lagomt peppad att gå.

Boken jag läser (he´s just not that into you) är super. Riktigt roligt skriven faktiskt. Ibland är det nästan lite jobbigt, man känner igen sig sjukt mycket. Antingen har man haft samma problem själv eller någon av tjejkompisarna. Rekomenderar den starkt till alla tjejer!


Har jag sagt att jag längtar till valborg??


Kommentarer
Tilde

vi kan väl ha dejt på stan?

2009-04-24 @ 22:35:43
Y

Ja det kan vi ha!!!

2009-04-25 @ 07:27:49
Tilde

FETT!

2009-04-25 @ 11:17:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0