VALBORG!!!

God morgon!!! Har precis vaknat, sov lite si sådär inatt också men idag har jag inte tid att vara trött. Trött kan jag vara när jag blir gammal!

Jag ska i stort sett bara klä på mig, packa ihop alla grejer och dra iväg till Tilde, till våran superfrukost! Ser fram emot det nybakde brödet, skumpan och jordgubbarna.....ost är ju inte heller fel. Ska bli så kul att träffa Sarah, Karin, Tessan, Sara, Pelle, Calle.....och alla andra också såklart. Pratade med Tessan igår på telefon.....skumt att träffa dem i Sverige, vi har ju annars bara träffat dem på andra sidan jorden.

Nu ska jag försöka välja kläder, det ständiga problemet!

Party party!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0