091209

Fy fan vad jag är trött idag. Sena handbollsträningar är inte att leka med. Behöver en stooor kopp kaffe nu! Vet egentligen inte om jag blir piggare av det men så länge jag tror på det så funkar det!

Igår var jag på stan efter jobbet, skulle köpa en julklapp men hittade inte vad jag ville ha. Däremot köpte jag en klänning till mig själv, en svart spetsklänning från Vila. Jag var bara tvungen att ha den! En perfekt klänning till juldagsfirandet! Undrar vart vi hamnar på juldagen...det beror nog lite på hur läget är. Just nu är jag mest besviken, är väl inte för sent än men det börjar bli... Som Tilde och jag alltid (?) brukar säga....Tuut Tuuuuut!!!

Fick mina linser igår. Jag hade beställt ett par bruna och ett par glittriga. Jag undrar hur de glittriga är. Antingen så är de snygga och jag får "glimten i ögat" eller så kanske jag ser tårögd ut eller så ser jag typ kåt ut...hmmm, jag hoppas på första alternativet!

På lördag är det party och D4 reunion, så jävla roligt! Jag längtar!!!!

Var inne på hemnets hemsida för några dagar sen och såg en rätt så rolig försäljning. De hade försäljning på ett pepparkakshus. Budgivningen började på 100 kr. De hade lagt ut en fin bild och skrivit en kort beskrivning... golvet är gjort av något poröst material....inflyttning kan ske snarast.... Bra läge inne på fastighetsbyråns kontor....osv.

Back to work!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0