Äntligen är jag färdig!

Sådär nu är jag klar med alla julklapparna! Nu ska jag bara slå in dem. Jag är verkligen kass på det....man får inte snygga paket av mig. Men det är väl insidan som räknas, eller hur var det nu?

Upptäckte att jag hade fått lön idag, inte helt fel! Skulle gärna shoppa lite till mig själv men det får bli efter jul.
Var inte så länge på stan idag. Hände inte speciellt mycket, sprag på P bara. som vanligt sprang han fram på gatorna.

Jag är fortfarande sjukt sugen på att åka pulka, ska kolla om vi har någon. I morgon kommer Frida, får dra med henne ut. Ser mer ok ut om jag har med mig en 6-åring!  

Har handlat vin till juldagen! Ska bli riktigt roligt. Det måste ju nästan vara årets roligaste utgång? Då ska jag ha på mig min nya spetsklänning!!!

Några bilder från i lördags!

     

Vilken liten goding!


Om jag orkar ska jag fixa lite julgodis ikväll, men först måste jag nog vila lite!


Kommentarer
Victoria

2009-12-22 @ 18:57:28
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0