Jullov!!!!!

Jag är leeeedig!!!! Fy fan vad skönt! Jag har verkligen längtat! Jag ska bara slappa och ta det lugnt, förutom när jag måste springa på stan och fixa alla julklapparna! Har börjat men det är många kvar.....suck...
Idag har jag mest lekt tomte på jobbet. Delade ut alla ullmaxgrejer som jag har sålt. Tror jag har en karriär som försäljare på gång....ja varför inte?

Massor med snö har det kommit och jag tycker det är riktigt roligt! Var länge sedan jag var såhär positiv till snö, kyla, vinter. Jag vill verkligen ut och åka pulka. Är dte någon som vill med? Kanske mördarbacken i F-haga....haha, jag skulle nog inte våga åka där. Jag var mycket modigare när jag var liten, eller dummare kanske?
På söndag kanske det blir handbollsträning i F-haga med de gamla rävarna. Vore ju rätt skoj faktiskt. Ska försöka få plats med skorna i väskan.

Var det någon som såg svenska hjältar-galan på tvn? Shit vilket snyftprogram. Vinnarna grät, publiken grät, jag grät.

Numera är jag blåögd. Är lite missnöjd. Trodde de skulle vara lite blåare och ljusare. Jag saknar mina bruna ögon. Kommer aldrig att vilja ha ofärgade linser. Min riktiga färg är ju så tråkig, typ grön-blå-grå.

Helgen i Sthlm var kanon! Var riktigt på G. Kanske tom lite för mycket men det behövs ibland. Vi hamnade tillslut på village. Lite dyrt kanske men bra ställe!

Tessan!


 Jossan, Jag, Sarah....Jossan är Tessans sambo!

Nej....jag vet inte vad vi håller på med...


              

 
Ett försök att vara hårda med våra döskalleringar.

I söndags var jag i kyrkan och såg/lyssnade på ett luciatåg. Stämningsfullt men jag var riktigt trött så jag höll på att somna ett par gånger.




I morgon flyger jag hem! Hoppas verkligen att flyget är i tid men med min otur så blir det väl världens snöstorm i morgon.

På lördag ska jag springa på stan med Karin! Kanske blir det en utgång i helgen. Får se, är inte så partysugen men är lite nyfiken.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0