lördagkväll hos Annisen!

Nu ska jag strax dra iväg till Anna. Det blir mat, robinson, film och viiiiin där! Är så sugen på rödvin!!! Den här gången ska jag komma ihåg att testa hennes spikmatta!

Det blev ingen julklappsshopping idag....får ta det imorn.
Jag har nog bestämt mig för att flyga hem. Så skönt....55 min sen hemma. Ok  jag ska fram och tillbaks till flygplatsen men ändå. Jag gillar ju Arlanda så det gör inget!

Igår hade vi Finfredag på jobbet, iaf jag och Kamrun! Men det blir nog fler som hakar på. Dagen blir lite roligare om man får känna sig lite snygg. Alla andra verkade dessutom tycka det var roligt att vi var lite fixade! Synd bara att vi måste gå med pyjamasen...
Köpte en ny plattång/locktång för nån vecka sen. Ett impulsköp men jag är mycket nöjd! Väldigt lätt att locka med!!

Snart ska jag boka en tid för att lämna lite blod....eller ja ganska mycket blod. Ska använda det till alla våra kontroller på jobbet. Inte vet jag hur det ska gå. Vem vet, jag kanske inte är frisk? Jag har aldrig kollat upp det någonsin så jag kanske har en massa knas. Jag lär ju få veta nu i sånna fall. Dessutom vill de att jag ska bli blodgivare. Det kan jag väl bli men jag tror inte de vill ha mitt blod. Tror inte riktigt jag klarar alla krav...

Här är lilla Bella! Hon har precis lärt sig att käka pommes med dipp. Hon var riktigt smart, doppade ner hela pommesen i dippburken, sen sög hon av dippen och sist slängde hon iväg pommesen. Håller med henne, dipp är väldigt gott!!! 


Kommentarer
Tilde

Ha vad gullig, väldigt lik Karin!

2009-12-05 @ 18:18:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0