shopping shopping shopping

Nu har jag kommit hem från stan, för andra gången idag. Jag är fortfarande inte klar med alla julklapparna... men det är bara några smågrejer kvar!

I lördags var jag först på förfest hos syster. Sen gick jag vidare till Tobbes kompis. Karin och Emmeli var såklart med! Skulle ju ta det rätt lugnt....blev mer än vad jag hade planerat men ändå ganska lugnt! Blev utgång på tempel! Var nära att jag tappade min plånbok....eller jag gjorde det fast den låg kvar som tur var! Jag måste ha "missat" väskan när jag skulle slänga ner den!
Ja det var trevligt på tempel iaf!

I söndags skulle jag fortsätta handla julklappar men det gick ju sådär.... Blev en lunch med Helene istället! Det har ju inte hänt så ofta den senaste tiden. Men det ska vi väl kunna ändra på! Hon har dessutom satt igång sin övertalningskampanj!
På kvällen var jag och tränade. Var i den nya centralhallen och spelade lite handboll. Var ju inte värst många jag kände igen men det var roligt! Var iofs rätt jobbigt när jag var bakis, huvudet var inte riktigt med. Tyckte inte om golvet heller, det var för halkigt. Kändes som om jag bara åkte kana fram och tillbaks! Kanske blir det träning igen på söndag.

Idag var jag jävligt effektiv på stan, iaf de första två timmarna! Jag körde på in-köp-ut taktiken. Funkade riktigt bra tills jag blev trött. Mötte upp Karin och tog en fika istället! Lilla Bella är ju helt otroligt go! När Karin drog hem gick jag och träffade P. Sprang med lite hit och dit, men en liten stund hann vi sitta ner iaf :) Är inte avundsjuk på hans liv.

Sen åkte jag hem från stan. Sen åkte jag tillbaks till stan med pappa, handlade mat och sen hem igen. Nu är jag trött! Måste planera vad jag ska köpa i morgon. Ska vara lika effektiv då!



Kommentarer
Heléne

hehe, förlåt att jag förstörde ditt julklappshandlande! men ooo va trevligt att se dig! o bara få sitta ner o va o tôla o tôla o tôla!



Kul att du fick mer gjort idag! Kram!!

2009-12-21 @ 21:38:59
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
Heléne

hehe, förlåt att jag förstörde ditt julklappshandlande! men ooo va trevligt att se dig! o bara få sitta ner o va o tôla o tôla o tôla!



Kul att du fick mer gjort idag! Kram!!

2009-12-21 @ 21:39:28
URL: http://frokenfinemang.blogspot.com
emmlan

Det där med tappad plånbok tycker jag att jag har hört förut...kanske du kunde ha den i en rem runt halsen? ;-)

2009-12-21 @ 22:48:13
Ylva

Ingen fara Helene, jag hade aldrig orkat springa runt bland allt folk! Lunch var mycket trevligare!



Haha, ja ja Emmeli....kan nog ordna det till juldagen!

2009-12-22 @ 09:30:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0