Tredje december!

Igår var jag på bio med Tilde och såg luftslottet som sprängdes. Den var bra faktiskt, men en del har de ju missat/tagit bort från böckerna fast det störde jag mig mest på i första filmen.
Innan bion var jag på storken och fikade med Anna och Carro. Fick dra igenom lite snabbt vad som hänt senaste tiden.

Ikväll blir det handbollsträning, om vi nu har någon.... Winnerbäck är ju i stan och ska spela i fyrishov. Schysst och få lite livemusik på träningen :)

Jag måste verkligen sätta igång med att handla alla julklappar. I helgen ska jag gå på stan och tänker inte gå hem förän allt är köpt. Skulle vara så himla skönt att ha det avklarat! Är inte speciellt långt kvar tills jul...bara två veckor kvar tills jag åker hem igen. Måste boka biljett. Såg att det inte var så dyrt att flyga...det kanske man skulle lyxa till sig med?

Vet fortfarande inte vad som händer på nyår...orkar inte riktigt ta tag i det. Kan inte någon bara fixa det åt mig?

Nästa helg blir det Stockholm! Det ska verkligen bli skitroligt!! Får se vart vi hamnar nånstans! Men jag är nöjd så länge det är något annat än Uppsalas krogar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0