090203

Helgen hemma gick alldeles för fort som vanligt. Träffade Karin i lördags, och lilla Bella såklart! Hur söt som helst!! Tog några bilder med mobilen, tänkte lägga ut dem här men det var tydligen fel filformat....hmmm, inte vet jag. Har inte lärt mig allt med mobilen än. Hur som helst var vi på stan, jag köpte ett par jeans. Tajt sitter dom så jag får inte gå upp ett gram. Vi mötte även upp Sarah på stan! Var och käkade en supergod pasta på Vero. Tycker dom har riktigt god mat där!

Efter shoppingen gick vi hem till Karin och Johan och fikade, åt mina hembakade kakor!! Vi hann med att se en film också. Johan fick välja....haha, det får han aldrig göra igen. Jag låg mest och sov, Karin satt på nätet och beställde kläder, konstigt nog hade vi full koll på vad som hände i filmen. Varg hette filmen iaf.

På kvällen gjorde vi oss iordning för lite utgång. Gick till Arena bar och tog en öl.....eller ja vin för mig. Karins kompis Elin och Emmeli följde också med!!! Karin och jag fick första glaset gratis för bartendern glömde bort att ta betalt av oss!

Nu är det full fart på jobbet igen. För en gångs skull jobbade jag inte över i måndags så jag hann gå på magdans. Det var skoj men lite svårt att hänga med på vissa grejer. Pinsamt vad stel jag är i höfterna, det känns idag.

I morgon har jag tänkt gå på spinning, om det finns plats. Måste försöka sluta vara så lat. 

På lördags ska jag nog på fest hemma hos Ronnie å Anna-Maria, dom ska ha inflyttningsfest! Kan bli roligt tror jag, var så himla länge sen jag träffade alla ålänningar. Ronnie har lovat att alla mina favoritålänningar ska vara där!  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0