090216

Tror att jag fortfarande stinker vitlök efter vitlökshelgen hos Tilde. Men vad gör det, blev ju riktigt god mat.Tyvärr är den inte speciellt nyttig så nu får vi vänta ett halvår tills vi kan äta den igen.
 
Missade magdansen idag igen, typiskt. Låg riktigt bra till i tid på jobbet men självklart ska något alltid krångla, jävla apparater.....jag blir nog aldrig en magdansös i den här takten. Men jag tog mig iväg till gymmet iaf, armarna fick sig en omgång. I morgon vill jag gå på spinning så jag hoppas det blir en plats ledig.

Längtar till helgen, då ska jag på inflyttningsfest hos Jenny! Ska bli skoj det, och jag är sugen på att gå ut!! På fredag blir det after work på flurran med Tilde, men det blir lugnt. Vi går dit för gratismaten...:)

Jag och Kamrun ska till gbg i Augusti och se Madonna!! Ska bli jättekul, är egentligen inget megafan av madonna men hon är ju stor. Jag har alltid sagt att om madonna kommer till Sverige så ska jag gå, så nu ska jag det!! Ska bli riktigt kul, ett fullsatt ullevi är ju inte heller fel oavsett vad som händer där!!

Natti natti!


Kommentarer
emmlan

jaha, du lyckades få biljetter!!

2009-02-17 @ 11:28:57
ylva

Ja vi lyckades!! Trodde inte det skulle gå, vi hade tur! Kom fram på telefonen! Tror att platserna är helt okej!!

2009-02-17 @ 12:41:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0