inflyttningsfest ikväll!

Den här veckan har gått ganska snabbt tycker jag. Skönt det! Igår var jag på flurran med Tilde på after work! Som sagt, det borde man gå oftare på! Vi gick hem tidigt men hann ändå med 4 glas vin....

Ikväll blir det mera fest, ska på inflyttningsfest hos Jenny! Jag är riktigt sugen på fest och utgång. Ska ladda upp med ett danspass på F&S. Lite nervös är jag för jag är sjukt dålig på sånt där. Jag får väl stå där i ett hörn och skämmas.

Nästa vecka kommer sarah hit, Tjoho!!! Hon hade inte tänkt komma hit förän valborg men hon fick abstinens. 

Sitter och väntar på att min tvätt ska bli klar så jag kan dra ut på stan sen!  

Har bestämt mig nu för att lägga ned handbollen för den här säsongen. Hade egentligen tänkt gå på torsdagsträningarna men nu har jag haft en massa annat för mig på torsdagar. Nästa torsdag ska jag boxas med Jenny, så det känns inte som så stor ide med handbollen. Säsongen är ju snart slut, bara en månad kvar. Jag hoppas att suget kommer tillbaks till hösten för det är ju en himla rolig sport. Dessutom är det kul att träffa alla.....saknar det lite.


Nu är tvätten klar!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0