Mat!

Inflyttningsfesten hos Ronnie och A-M var trevlig men det var himla mycket folk. Hann inte prata så mycket med ronnie....så det var lite trist men vi ska leka nån annan dag!! Jag fick med mig Thea till Ronnie, jättekul att hon följde med!! Blev BJ senare, himla kul att få komma ut ordentligt och dansa lite för en gångs skull!!

igår var jag faktiskt iväg och tränade, det händer ju inte speciellt ofta nu för tiden. Har lite träningsvärk idag!

I tisdags var jag hos Anna och såg på the hills! Vi åt lite kex och ost till, mumma! Vi försökte boka in en helg framöver, men det var svårt, Anna är så upptagen hela tiden, men vi bokade in en i maj...haha, till eurovision. Med räkfrossa då såklart! Tilde - jag räknar med dej! Vore kul om Karin kunde komma....vad är en räkfrossa utan karin??

Efter jobbet idag ska vi ut och käka på en italiensk restaurang. Ska bli sjukt gott.....3-rätters blir det!!! mat kan vara så himla gott, fast ibland önskar jag att man kunde ta ett piller så man slapp att äta, och laga mat.


Tilde och jag har bestämt en heldag på lördag, man kan väl säga att temat verkar bli vitlök. Allt vi ska äta ska innehålla vitlök!!! Tur att vi inte ska ut! Men jag måste nog köpa lite rödvin, är riktigt sugen på det!





Kommentarer
Tilde

Om Karin är räkfrossa så är jag Eurovision! =) Klart jag ska med!!

2009-02-12 @ 21:49:06
emmlan

lite vitlök har väl aldrig hindrat en utgång?...jag vill allt höra vad resultatet blir när vinflaskan(boxen?) är slut...;-)

2009-02-13 @ 10:16:46
Ylva

Varför tror du att jag ska dricka en box....haha! Nej men det blir ingen utgång, då får jag gå ut själv i sånna fall, det är bara jag som ska dricka vin!

2009-02-13 @ 10:52:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0