Semla

Idag fick vi semla på jobbet, min första för i år....säkert den sista också. Är inte så förjust i bagerigrejer, iaf inte i bakelser och sånt. Tycker det smakar så mycket bättre med hemmagjorde semlor, då kan jag äta hur många som helst. Dessutom vill jag inte ha någon mandelmassa i, eller väldigt lite.

Magdansen igår var jätterolig, känner mig lite öm i höfterna idag. Körde lite mer teknik den här gången, tycker det gick ganska bra för mig. Det är bara att skaka på!

Fick inget besök idag, magsjuka satte tydligen stop för det..... Får se om det blir en annan dag....

I morgon kommer Sarah!!! Ska bli så kul att ha henne här igen! Ska försöka hinna med att gymma lite innan hon dyker upp!

På torsdag ska jag hämta mina minneskort till kameran, jag hoppas verkligen att de lyckades få fram mina bilder, men jag tvivlar på det....tyvärr...

Pratade med en av duschholena (tessan) idag på fejjan. Är så himla avundsjuk på dem. De är kvar i Australien och reser runt nu.....jag vill oxå!!! Jag vill bort, till ett varmt ställe!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0