Fullbokad vecka!

Danspasset i lördags var jätteroligt! Det ska jag absolut gå på flera gånger! kanske att jag kan våga mig iväg på lite andra pass nu också....

Igår var jag lite bakis och tog det bara lugnt. Käkade mat på max med Tilde! sen köpte vi godis, gick hem och kollade på reprisen av melodifestivalen! Anna kikade också förbi!!

Idag ska jag på magdans, ska försöka styrketräna lite efter den. I morgon får jag besök så det blir en lugn kväll hemma. På onsdag kommer Sarah, hon stannar till på lördag!! Ska försöka gå på nåt pass på onsdag, på torsdag ska jag på boxpass med Jenny. Fredag och lördag är det danspass och fest på fredag....Ja det blir fullt upp hela veckan! Ska bli skoj att sarah kommer, hoppas hon inte väcker mig mitt i natten, eller står och hoppar i sängen och skakar täcket, det har ju hänt förut om man säger så!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0