090128

Nu har mer än halva arbetsveckan gått!! Väldigt skönt, längtar till helgen, då drar jag hem till Värmland! Ska bli så kul att träffa Karin. Det blir en hel dag. Nån som vill hänga med oss på stan, eller ut en sväng på kvällen så säg till! Ja vi ska ut, eller ja till en pub kanske å ta en öl....eller nåt. Karin var så himla sugen på att få komma ut lite så vi har tre timmar på oss innan hon måste hem till lillan, haha!

Skulle ju vart på magdans i måndags men jag kom inte iväg den här gången heller....jobbade över igen. Hoppas på bättre tur på måndag!

Det går inte speciellt bra med tränandet, har tagit en paus kan man säga, haha!

Sitter och är lite småspänd nu. Väntar på min blinddejt...eller vi har ju setts men ändå inte, haha! Undrar vad det är för typ....ja om ett tag vet jag.

I morgon är dte handboll igen. Våran tränare har ett brejk men jag hoppas verkligen han kommer tillbaks. Om inte annat till hösten!!


Kommentarer
Heléne

jag skulle vilja säga hej, men jag vete fan om jag får ihop det..

ah, de märks.. Hör av dig om du har en kvart övver så kanske jag får tummen ur ;)

kram!

2009-01-28 @ 19:32:38
URL: http://frkfinemang.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0