Åldersnoja

I torsdags var jag och tränade för första gången och gissa om jag fick träningsvärk. Men nu börjar den försvinna. Måste komma igång med träningen, i morgon ska jag på magdans. Vill köpa gymkort också men jag kanske får vänta tills pengarna har kommit. Ska ju få högre lön nu, undrar vad den hamnar på?

Hade lite ångest/stress eller vad man ska kalla det i veckan. Kom på att det är så mycket jag vill göra och av någon anledning känns det som om jag måste göra allt innan jag fyllt 30....har bara 5 år på mig nu. Vad jag ska göra efter 30 är ju en bra fråga. Det har gått över nu men jag hade lite stress över hur jag skulle hinna med allt, och vart jag skulle få pengarna ifrån. Hemskt att man ska behöva ha åldersnoja när man är 25.....sjukt...

I fredags var jag hos Tilde och drack vin. Skulle bara ta nåt glas i myskläderna....det slutade med många glas, klädombyte och en tur till krogen. Fast vi kom aldrig in, var sån jävla kö. Haha, det var nog tur att vi aldrig gick in.

Hoppas min nya mobil kommer snart, tror den kommer på tisdag! Ska bli så kul med en ny, det var så himla länge sen. Nu skulle jag behöva en kamera.

Ska snart gå iväg och kolla handboll sen blir det en promenad till solariet. Vill försöka hålla mig lite brun ett tag till.

Nästa helg ska jag och Anna ha våran tequilakväll, förmodligen iaf. Ska bli kul att gå ut här i Uppsala igen!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0