Flurran hela helgen!

I helgen har jag gjort premiär på flustret kan man säga. Var där både i fredags och igår. After work var ju riktigt trevligt, vill gå dit varje fredag. Man får ju gratis mat, hehe! Nån som vill med?? Skulle egentligen ta det ganska lugnt i fredags men på nåt konstigt vis blev det ganska många vinglas.... men det var ju trevligt i baren!
Träffade gamla klasskompisar, fick reda på lite chockerande fakta. Nåja, alla gör ju som dom vill.

I lördags var jag mycket segare än vad jag hade tänkt mig, men jag orkade mig ut på stan iaf och sprang runt där. hittade inte så mycket men det blev två toppar på rean och ett par skor.

Igår hade Jessica fest, en lite försenad födelsedagsfest! Jag blev lite sen dit för jag ville ju se handbollen först men det gick så dåligt för Sverige så jag drog efter en halvlek.
Efter förfesten hos Jessica blev det flurran igen. Vet inte riktigt vad jag tycker om stället... det var ju kul men ja. Det är väl lite som att vara hemma på månen, eller harrys kanske? 

Idag ska jag inte göra speciellt mycket, kolla handbollen, städa lite, fixa lite mat kanske. I morgon hoppas jag verkligen att jag kommer iväg på magdansen. Jag har varit tvungen att jobba över senaste måndagen så jag hinner aldrig dit. Har ju köpt en egen sjal nu, en sån där som låter. Nu kan Karin äntligen få tillbaks sin!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0