Född i fel land

Har inte skrivit här på ett tag. Har inte haft lust den senaste veckan, har egentligen inte haft lust med något. Allt har bara varit grått och trist. Tycker inte om att det är så mörkt ute. Jag är ju helt klart född i fel land.

Hur som helst. I helgen var det fest hos Anna....tequilafest. Som vanligt blev det bra drag på festen även om allt inte riktigt blev som vi hade tänkt oss. Vi kom aldrig ut på krogen...det var lite synd för dte var så länge sen jag var ute här. Men det var nog bra ändå, känns som om det var ett mirakel att jag ens stod upp..... Jag mådde nog bättre än Anna iaf, hehe!
Tog lite bilder med min nya mobil, de blev helt okej faktiskt, men har inte fått över dem till datorn än.

Handbollen har jag lagt lite på is och det känns skönt. Jag har sagt att jag bara kommer på torsdagsträningarna. Träningen på tisdagar är så jävla sen och har man inte riktigt lust så är det riktigt jobbigt. Nu blir det gymmet som gäller och beach 2009 träning.

Till helgen blir det fest igen. Ska på after work på fredag på flurran. På lördag blir dte också fest men har inte bestämt vilken jag ska gå på än.

Sista helgen i januari ska jag åka hem och hälsa på Karin. Det ska bli skoj!!!

Har för övrigt fått högre lön.....1300 ökade den med! Kommer öka 800 till från och med mars tror jag. Jag ska försöka spara en del, till en resa, en lång resa. Känns som att jag skulle kunna åka vart som helst! Ja vi får se, ska ha pengarna först.


Kommentarer
Heléne

härligt med lönehöjning! Passar ju bra med tanke på reslusten!

2009-01-19 @ 23:44:25
URL: http://frkfinemang.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0