Hem hem

Nu är jag här hemma i Forshaga. Fick frågan vad jag skulle göra i helgen av en på jobbet. Jag svarade att jag skulle åka hem. Vadå hem, undrade han. Du bor väl här?
Undrar om hem hem slutar vara hem någon gång? Från hem till hem....ja det är förvirrande!

Har bakat en kaka ikväll, en väldigt god kaka. Typ som en kladdkaka fast inte så kladdig, lite mer mjuk och med hallon och chokladbitar ovanpå. Tänkte jag skulle ha med det till Karin imorn!

Kanske kan man hitta lite roilga kläder på stan imorgon. Jag skulle behöva ett par byxor, jeans kanske. Även Sarah kommer hit imorgon, yippie! Hon har börjat med något konstigt, skickar en massa vimmelbilder på massa okända....

Nu ska jag lägga mig och lyssna på min ljudbok, en bok av Camilla Läckberg!

Natti natti!!


Kommentarer
SAMANTHA

Hej hej nu är vi på koh lanta och här är det varmt som sjutton.....väskan jag fick av dig är perfekt att ha pengar i....TACK!! vi vill inte åka hem för det är så skönt att vara här...förstår att du vill åka igen. hoppas allt är bra så hörs vi kram /sam

2009-02-01 @ 16:54:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0