Ledig!

Skönt med en ledig dag, speciellt efter att jag hade så himla mycket att göra på jobbet igår. Tänk vad skönt det vore att bara jobba tre dagar i veckan....nån gång kanske, om jag blir rik...

Idag är det inte lika kallt ute, bra för då kanske jag vågar mig ut. Ska ta mig en promenad ikväll hem till Anna, its fikatajm! Borde kolla om cykeln fortfarande fungerar, men jag orkar inte riktigt. Skönare att gå fast det tar ju lite längre tid.

Idag ska jag städa och laga mat, eller jag ska göra ett försök iaf.

Trodde att jag skulle få vara utan mobil ett par dagar men jag fick det nya kortet igår så jag var bara utan under dagen. Sjukt att man är så beroende av mobilen. Borde ju vara van att vara utan, hade ju inte nån på hela hösten men det är väl en annan sak här hemma. Nu är det bara den nya mobilen som saknas, ska beställa idag!

På torsdag ska jag nog gå på handbollsträning. Är ärligt talat inte så sugen men dte kommer väl om jag bara går dit, kanske. Funderar på att gå till gymmet i morgon, får se om det är någon som hänger med. Det är så tråkigt att gå själv.



Kommentarer
samantha

Hej nu har vi bokat resa till Thailand....det ska bli så gött!!!

2009-01-06 @ 20:57:36
amanda

Hej Ylva!! Vi har det bra, ungefar som det var innan nar ni var pa besok. Har blivit mycket battre vader det senaste dagarna sa jag har nog snappat upp lite farg, trots att jag anvander 30+ haha :)



Jobbet ar mitt!!! Sa jakla skont, nu ska jag saga upp mig pa bajscafet!



Hoppas du har det bra hemma och halsa sara sa mycket! Vi saknar era glada trynen :) puss påre!

2009-01-08 @ 06:09:32
URL: http://amandarangemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0