mmmm........Mango!!!

Har kommit på att mango är min nya favoritfrukt, så himla gott! Åt mango till frukost, det skulle jag kunna göra varje dag men tyvärr är det ju ganska dyrt. Bland det bästa på resan var alla goda shakes vi dack. Vet inte hur många vi kan ha druckit. Min favorit var mangoshake (speciellt den i Siam reap) och Sarahs favvo var vattenmelon. En annan lite otippad var avocadoshake......jag måste köpa mig en mixer så jag kan göra dem här hemma.

Här sitter vi och dricker en varsin shake i Krabi. Observera alla klisterlappar jag har på linnet. Jag hamnade ju på rätt ställe så klisterlappssystemet funkar bra i Thailand. Tänk om vi skulle införa det här på bussarna.


Hade tänkt ta en promenad idag men det vette fasen, det är - 12. Det är en aningens för kallt för mig.... vi får se, jag måste ändå ut till affären. Kanske blir det en liten promenad.

Igår gjorde jag inte mycket vettigt. Jo, jag gjorde en bra grej. Jag rensade ur lite kläder, borde fortsätta med det annars får jag inte plats med nya kläder. Några par skor skulle jag nog kunna bli av med också.

Har fortfarande inte beställt mobilen som jag vill ha (SE w902), har än så länge bara beställt ett abonnemang. Ska kolla upp vart den där telefonen är billigast.

Jag borde ge mig ut på stan och leta upp någon som kan göra ett försök att få tillbaks mina bilder på minneskortet. Jag vill så fruktansvärt gärna ha dem. Det spelar ingen roll vad det kostar, bara jag får dem. Det är hur många bilder som helst som jag vill ha, speciellt bilder från tigertemplet och min födelsedag. Någon som vet eller känner någon som kan  trolla fram bilder från ett minneskort? För tillfället har jag inget minneskort som fungerar, det är typ virus på alla. De fungerar inte även om jag har formaterat dem. Känns som jag lika gärna kan köpa en ny kamera, tycker ändå inte att den jag har är bra. Några tips?

I morgon är det måndag igen och jag kommer ha asmycket att göra på jobbet. Jag lämnade nämligen en del i fredags som jag måste göra. Det kommer bli en lång dag. Tycker inte om när det är vinterkräksperiod....blir så himla mycket mer att göra då.

Äntligen har Reine läst färdigt boken för mig, det är alltså Stieg Larsson -böckerna jag pratar om. Tycker den tredje boken var lite seg. Den andra var bäst, i det stora hela tycker jag de var helt ok men jag förstår inte riktigt hysterin över dem. Så bra var de inte men det ska bli kul att se filmerna!

Dags att klä på sig och ta den där promenaden kanske.....


Kommentarer
T.H

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=336310

2009-01-04 @ 22:11:50
Y

Tack för länken! ska bara få tummen ur röven imorn å beställa! Kram!

2009-01-06 @ 00:58:45
T.H

Bluetooth stereo headset

köp det också så kan du lyssna på musik utan kablar.. skönt att aldrig behöva ta upp mobilen ur fickan när du är jute och rör på dig..

kramar

2009-01-06 @ 08:58:10
Ylva

Hmmm, ska fundera på saken. Kanske får vänta med det. Vet ju inte ens hur mycket jag kommer lyssna på musik på mobilen....men tack för tipset!

Kram!

2009-01-06 @ 12:47:29
T.H

då är det bättre att köpa denna. Sony Ericsson C905 svart (3G).visst lite dyrare men den andra är en musik mobil. denna är mer allt...

men c902 har dom special pris på nu fram till 20.oo på katching.

kram

2009-01-06 @ 14:43:28
Anonym

fel telefon... så inte billigare idag än igår...

2009-01-06 @ 14:45:48
Y

aaaaa, inga mer förslag. Det tog tillräckligt lång tid innan jag bestämde mig för den här, hehe. Jag tror den blir bra. Vill hellre ha en musikmobil än en kameramobil så det blir nog bra! kram

2009-01-06 @ 18:13:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0