Ett blad i halsen.

Idag har det varit lite stressigt på jobbet. Självklart ska allt krångla när det är fredag och många är lediga. Men jag tycker vi löste det ganska bra ändå. Jag var riktigt trött när jag kom hem. Har slumrat till ett antal gånger ikväll.
Det fastnade ett salladsblad i min hals under lunchen. Det var lite konstigt, det gick verkligen inte att få bort bladet, det hade klistrat sig fast. Vet inte hur länge jag gick med det där bladet i halsen, nån timme tog det innan det äntligen lossnade.

Tycker det har varit hemskt kallt idag. Har haft igång mitt extraelement och som vanligt drar jag på max ända tills det är som en bastu och jag sitter och flåsar. Kan det inte bli sommar snart?

Jag blev så glad igår när jag fick höra att det är röd dag på tisdag och jag är ledig. Hade inte en aning om det, åh vad skönt med ännu en kort vecka!!! En annan sak jag blev glad över var att sibylla  äntligen kommit till stan (centrum). Ännu bättre är att den ligger nära mig, och bäst är att det är mellan krogen och mig....gissa vart jag kommer äta på natten? Då ska jag ha en super bacon cheese meal.....nä vad hette den, emmeli hjälp!

Nyårsfesten hemma hos Lotta var trevlig! Vi började med en liten förfest hemma hos Tilde innan vi åkte till Lotta och Jonatan. De hade fixat så fint med dukning, lek!ar och mat. Tack så mycket!!! På tolvslaget var vi på vaksala torg, eller ja brevid stod de flesta av oss.
Tyvärr mådde inte Emmeli så bra så vi gick hem rätt tidigt, men jag var nöjd ändå! Nu längtar jag till jag och Anna ska ha våran tequilakväll. Har inte bestämt datum än men hoppas det blir snart. Våra tequilakvällar blir alltid lyckade!!!

Saknar Karin, gud vad det är tråkigt att hon har flyttat, Hon valde ju en bra stad iaf....Karlstad!!

Lite bilder från nyår!

Emmeli och jag!


Tilde


Värdinnan Lotta!


  

Sarah, Emmeli och jag!


Jag och Andreas....visst har han en snygg fluga!


Dagen efter såg vi ut såhär. Självklart var vi och käkade pizza!!!



God Natt!!!



Kommentarer
emmlan

ha ha, schyst att lägga ut snyggbilderna på pizzerian då...då tror jag inte längre att jag svlöjar vad hamburgaren egentligen heter...;-)

2009-01-02 @ 22:57:59
Ylva

haha, kom igen nu! Tycker vi ser rätt snygga ut för å va bakis och trötta...lite stirriga kanske. Men jag har betydligt värre bilder på dej...hehe! Så fram med namnet nu!

2009-01-02 @ 23:00:05
emmlan

jag tar det som ett hot...så: SUPER BIG CHEESE BACON MEAL!! And never forget it again!...he he! Vi skulle kunna göra en ramsa...SBCBM!!....ha ha ha!

2009-01-03 @ 10:24:27
En gaaammal jobbflört

Vad fin du var på bilden från pizzerian!!

2009-02-08 @ 19:36:21
Ylva

tack det var snällt sagt...men jag föredrar nog bilderna jag är lite mer fixad på!!

2009-02-09 @ 22:18:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0