TRÖTT

Jag är så trött så jag dör, ge mig helg. Jag var trött redan igår på jobbet, hann inte sova när jag kom hem, somnade sent, vaknade trött innan klockan, har inte sovit nu. Gissar på att det blir en tidig kväll.

Jag har köpt biljetten hem i morgon, ska gå ganska tidigt från jobbet, underbart! Ska bli så skönt att komma hem. Måste ringa Karin också! Jag ska iaf gosa med Bella!!! Ja just det, jag hade ju en present jag skulle fixa....hmmm, ja ja det hinns inte till helgen iaf.

Ska packa en liten väska ikväll, ska verkligen försöka att inte ta med alltför mycket. Det är ju bara en helg!

Har fixat kårleg idag, nu hoppas jag verkligen att kortet kommer....annars blir det krångel, kanske.

Kvällen igår gick bra, ingen psykopat! Får se om vi gör om det!

Måste kila till ica nu och handla nåt ätbart tills i morgon och lite färdkost på tåget!!!


Kommentarer
Heléne

att de inte va någon psykopat är ju en bra start.. ;)

Ha en skön resa hemmåt! :)

2009-01-30 @ 11:26:40
URL: http://frkfinemang.se
Y

Haha ja visst är det! Det var långt ifrån en psykopat!

2009-01-30 @ 23:13:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0