090320

Jag tycker veckorna går så himla fort, nu är det redan helg, vilket iofs är bra! Valborg börjar närma sig....åh vad jag längtar. Snart kan man börja planera!

Längtar även till påsk, då ska jag åka hem. har lite hemlängtan ibland! Måste kolla vad tågbiljetterna kostar. Emmeli, Sarah och jag ska iaf gå ut på påskafton, tjoho vad roligt!!!

Idag ska jag på danspass efter jobbet. Sedan ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Håller på och rensar ur min garderob, jag är väldigt dålig på att kasta saker. Men jag ska försöka att vara hård!! Nästa lördag ska jag ha en shoppingdag med Anna. Finns som sagt massa grejer jag vill ha men kommer säkert inte hitta nåt bara för att jag vill shoppa. Det brukar ju vara så av nån anledning.

Antar att det kommer krylla av folk i stan i helgen. Det är ju bandyfinal på gång, tydligen ska man äta bandyfrukost som består av pyttipanna.... Är det typiskt för bandy? Ja inte vet jag, men såg i tidningen att det typ var fullbokat på alla restauranger.

Dags att göra sista rycket på jobbet!


Kommentarer
EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg ;)

Hoppas du får en toppen lördag !

Kramar.

2009-03-21 @ 09:58:46
URL: http://lemondream.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0