13/3

Jag har blivit typ sämst på att skriva här....kanske kommer igång snart! Nu är det äntligen helg, gött som fan! Har nyss duschat, var på danspass efter jobbet. Börjar lära mig dte där nu...nu ska jag bara försöka få det snyggt.

Var på bio i onsdags med Tilde och SL, vi såg män som hatar kvinnor. Filmen var bra men det är ju som det alltid när en bok blir film, mycket tas bort. Tycker de hade ändrat en hel del också, kanske inga stora viktiga detaljer men en hel del småsaker, var lite störande ibland. Men den var ändå helt klart godkänd!

I morgon är det dags för räkfrossa! Ska bli så himla supergott! Vi har lyckats lura med Kamph i år, hon är inget big fan av melodifestivalen och hon verkar vara emot våran ide att baka och göra allt själva. Får se, hon kanske köper med sina egna grejer.

Festplanerandet är igång för handbollsavslutningen. Så roligt att fixa, helst vill jag ta ledigt från jobbet och fixa med festen istället....haha....

Det är fredag den trettonde idag. Märktes på jobbet idag, som tur var drabbade inget mig. Lite prover som hälldes ut över tangentbordet, prover som kom på/över/i en kollegas hår/kropp/ansikte/ögon....Äckligt, och farligt!


Nu ska jag fixa käk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0