Ännu en vecka avklarad

Veckorna går så fort, jag hinner ju inte ens skriva lite här.

Idag är det Marias sista dag på jobbet, trist tycker jag. Jag kommer bli ensam... :( Igår var vi iaf ute och käkade efter jobbet, var på svenssons taverna. Gott!!

Idag är halsen bättre, den har krånglat lite i veckan. Min hals är ju lite konstig, den tycks må bättre när jag tränar eller festar. Idag ska jag träna igen, tredje träningen den här veckan. Är nöjd med tre ggr/vecka, resten är bonus!

I morgon är det äntligen shoppingdagen med Anna! Får se vad vi hittar. Såg en skitsnygg klänning på vila som jag blev helt kär i, tyvärr så passade den inte...ska försöka hitta nåt liknande. Vi tänkte käka lunch på någon nation, måste ta reda på  vilka som har öppet.

Nu är min gelkörning klar, ska läsa av den och efter det blir det fredagsfika med mackor!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0