bebismys!

Jaha, då var det söndag och man är bakis igen....Nästa helg får bli lugn! Då är det räkfrossa som gäller, fy fan vad gött!!!!

Veckan har vart bra, har tränat på med lite olika pass. I fredags fick jag besök av Karin, Johan och Bella. Gissa om jag är sugen på bebis nu! Hon är ju så gosigosig! Hon hade växt en del sen jag såg henne sist för lite mer än en månad sen. Hon var mycket mer med, kunde greppa saker, pratar mycket mer....självklart på bebisspråk, men ändå. Jag funderar starkt  på att sno henne från Karin och Johan....:)
Vi var på stan och shoppade lite, fikade på smålands.....borde verkligen gå oftare på nation och fika/äta.

Var på danspass igår, och i fredags....det går bättre och bättre måsta jag säga, men det kanske inte ser så snyggt ut än.... Tror det är bra för mig att gå på lite jympapass, behöver ha lite bättre koll på min kropp. Kanske kommer jag sluta gå in i saker då.....jag är ju helt hopplös på jobbet, går in i väggen, dörren, bordet.....ja typ allt. Många blåmärken blir det. Jag måste ju tro att jag är mindre än vad jag är.....haha!

Igår var det fest med handbollsbrudarna! Kul att träffa alla igen!! Rätt gött att ha en paus från handbollen men ändå va med på festerna!! Ser fram emot avslutningsfesten, dom är ju alltid hur roliga som helst.

Nu ska jag käka korv med bröd!!


Kommentarer
vesna

Vilken härlig blogg du har :)

2009-03-12 @ 07:34:47
URL: http://vesna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0