Fest!

Nu är det snart dags för fest hos Maria. Ska påminna henne vem som vann av Färjestad och Skellefteå....matchen är ju inte riktigt klar än men ja 4-0 till FBK! Hoppas verkligen de går till final, och att de vinner den såklart. Det betyder bra stämningen i stan på påsk när vi ska ut!!!

Var ute på stan idag och käkade lunch. Hur mycket folk som helst på gatorna. Det är ju bandyfinal idag. Jag är inte så insatt men tycker det vore kul om västerås kunde vinna. Lite tråkigt med Edsbyn varje år. Jag åt ingen pyttipanna men en öl tog jag....så nästan en banddyfrukost!

Kanske ska möta upp Anni och Hanna ikväll ifall ingen från festen vill gå ut. Jag är jättesugen på att gå ut. Antar att det kommer vara fullpackat på alla ställen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0