Mars!!

Nu är det mars, rätt skönt! Känns som att våren/sommaren närmar sig. Känner mig ganska vårig faktiskt, har hittat massa vårkläder som jag vill ha.....tyvärr vill inte min ekonomi samma sak.

Sarah var ju här och hälsade på. Var riktigt kul att ha henne här! Vi hade filmkväll och såg på Patrik 1,5, den var bra! Vi kom på att gustav skarsgård har väldigt osexig rumpa....typ en tjejrumpa.

I fredags var vi på fest hos Carro, vi har nu lärt oss att det är skillnad på studentvägen och studentstaden. Vi fick en liten extra promenad då vi stod utanför fel hus. Anna och Lottis hade gjort precis samma sak....haha! Det blev BJ efter förfesten, riktigt skoj, vi stod mest och dansade hela tiden....förutom toabesöken då.
Anna fyllde i mitt svarta hål från tequilafesten......usch fy fan.....otäckt och pinsamt!

Nu ska jag ut på stan och kika efter vårjacka!!!!




Kommentarer
emmlan

jag vill höra om det svarta hålet!! =)

2009-03-01 @ 18:42:16
Y

haha, jag vill helst glömma det!

2009-03-01 @ 19:10:36
Mirry

Söt blogg du har!



Läs om vår härliga helg på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-03-07 @ 12:27:29
URL: http://www.arntyochmirry.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0