muntergöken

Sådär då var måndagen avklarad! Egentligen är jag supertrött, somnade inte förän två i natt och jag vaknade innan klockan ringde. Tror min hjärna var så insnöad på festplaneringenså jag kunde inte sova. Är ju handbollsfest på lördag, det betyder massa att göra den här veckan.
Idag har jag mailat med muntergöken i föreningen....åhh vad jag blev arg, jag kokade. Fattar inte hur man kan vara så negativ, bara en massa klagande. Hur kul liv är det egentligen? Hur som helst ska jag iaf hämta nyckeln i morgon på hans jobb, MEN jag måste visa leg.... Hur många kan det vara som kommer in i lilla butiken och frågar efter ett kuvert med nyckel och som heter Ylva. Tydligen många.
Pengarna är vi inte heller betrodda med. Verkar som han tror att vi ska köpa enbart sprit för varenda krona. Han har fått för sig så mycket, och låter inte speciellt trevlig i sina mail så jag svarade med samma mynt. Gav svar på tal och var inte speciellt trevlig. Har inte fått svar på mitt mail.....uhh jag blir arg bara jag tänker på det. Jag sitter inte brevid han på festen, frågan är om det är någon som gör det frivilligt?

Nu till något roligt, jag var på stan idag igen. Prövade en kjol på HM i lördags som jag aldrig köpte, idag kom jag på att jag vill ha den. Sprang in på HM, hittade inte min storlek, frågade om det fanns, hon sa nej. Riktigt tråkigt tänkte jag, men fortsatte kika lite i affären. Och där mitt bland en massa andra kläder hängde min kjol!!! Kanske ska jag ha den ¨på lördag? Svart pennkjol....vet inte vad jag ska ha till. Vet vad jag vill ha men hittade inget liknande.

Var på jympapass förut, roligt pass men sjukt mycket folk. Var lite svårt att se, men men. I morgon blir det träning igen, spinning eller jympa?

Nu ska jag se project runway, sen sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0