Ny färg!

Kom för en stund hem från frisören. Jag är nöjd med håret faktiskt. Klippte bara topparna men har färgat och slingat. Nu äntligen har jag typ samma färg i hela håret. Förut var det en bit som var röd, en bit som var blond och sen en bit med min riktiga hårfärg. Nu har jag en blond färg som grund och sedan slingor i två olika färger.

Jag behöver en kamera....tror jag måste köpe en. Fast inte den här månaden.... Jag är så otroligt shoppingsugen. Listan är lång på grejer jag vill ha. Har kikat runt en del på nätet och hittat lite men jag ska leta på stan innan jag beställer. Är ju ändå bäst att pröva grejerna först. På lördag blir det en runda på stan, tänkte vara där när de öppnar. Sedan har jag en lunchdejt! På lördag kväll är det fest hos Maria. Ska bli kul men jag är nog lite sugen på att gå ut.....vet inte om jag lyckas övertala dem att bli med. A ska också med till Maria och hon har lovat/hotat att ta med sin tequilaflaska.....fy fan. Kan gå illa det här.  
 
Jag tror jag har järnbrist, stor järnbrist. Alla symtom stämmer in på mig, trötthet, yrsel, blek, huvudvärk mm. Jag måste äta mera järn. Blodpudding en gång i veckan kanske? Måste ta mina järntabletter!!!
Jobbet knallar på som vanligt, händer inte speciellt mycket. Vet inte vad som kommer hända med mig heller. Går fortfarande på vik. Men jag är inte speciellt orolig. Får jag vara kvar så är det bra, blir jag arbetslös kanske det blir lättare att göra något av mina drömmar...





Kommentarer
Heléne

messmör, innehåller osså järn =)

2009-03-18 @ 20:27:38
URL: http://frkfinemang.se
y

mmmm, ännu en god sak som innehåller gärn....eller inte.

2009-03-18 @ 21:30:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0