Shopaholic

Jag hade en riktigt lyckad shoppingrunda igår med Anna. Är nöjd med mina inköp, bara bra saker! Jag köpte 3 par skor, ett skärp, chinos, kjol, väska, blazer....blev inte så farligt dyrt heller.
Fast det finns fortfarande en massa kläder jag vill ha. Dels behöver jag enkla baslinnen/toppar och sen vill jag gärna ha en blus/tunika....hmmm, jag får leta vidare.

I övrigt har det inte hänt så mycket i helgen. Har städat lite, rensat ur ännu mer kläder, men inte har jag mer plats för det. Funderar på om jag ska lägga ut en del på tradera. Sånna kläder jag bara använt typ en gång. Men vi får se, känns ganska jobbigt att hålla på med det.

Nu är det inte långt kvar till handbollsfesten, nästa lördag smäller det. Kommer vara fullt upp den här veckan med planering, och allt som ska fixas. Sitter just nu och räknar lite, gör en liten budget....det ska nog gå ihop det här, med mycket dricka!

Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0