090506

Snart får jag gå hem från jobbet!! Ikväll blir det sushi till middag, ska bli smaskigt. Min kära gäst kan få stanna ett tag till....jag får ju käk varje dag....haha!

Igår var jag och tränade, pulsjympa. Jobbigt pass med en riktigt liten krutkärring. Får se när nästa träning blir, i morgon kanske? Ska bara hinna med en sväng på stan efter jobbet!

På fredag är det kalas hos Malin som fyller år idag.....Grattis Malin!! Får se om jag ska festa, blir nog bara nåt glas. På lördag är det dags för brännbollen. Hoppas verkligen att det blir bra väder och att jag träffar bollen.

Här på jobbet är det 2 som har gift sig, herregud jag känner stressen. Snart är dom väl på mig och tjatar...hehe!

Nu ska jag göra ett sista ryck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0